Питання, що часто задаються
Що робити, якщо не вдається виконати дію або виникає помилка
Перш за все, будь ласка, переконайтеся, що у вас встановлено поточний реліз програми. Повідомлення про вихід нових релізів регулярно публікуються у спільноті Viber Астра Конструктор Мебели, або на сторінці Facebook Астра Конструктор Мебели и Астра Раскрой. Якщо у вас не актуальний поточний реліз - завантажте програму за тим посиланням, що у вас є, встановіть просто зверху і ще раз спробуйте виконати дію, про яку йде мова. Якщо у вас сплив термін оновлення і ви не можете встановити поточний реліз, ми, скоріш за все, не зможемо перевірити вашу проблему, тому що і ви, і ми повинні бути переконані у тому, що перевіряємо буквально одну й ту ж дію в одному й тому ж релізі. Будь який інший підхід не дасть результату і час буде марно втрачено. Вартість оновлення до поточного релізу приведено тут.... Якщо у вас поточний реліз і проблема відтворюється, скористуйтеся порадами нижче, щоб швидко вирішити проблему:
У мене не працює функція...
Будь ласка, щоб прискорити рішення питання, опишіть електронною поштою буквально крок за кроком дії, що ви виконали та результат, який Ви отримали. Вказуйте точно номери деталей, найменування виробів, які треба перевірити. Надішліть електронною поштою файл проєкту/замовлення, в якому вам не вдалося виконати функцію, або інший файл, про який йде мова. Ілюструйте свої дії знимками з екрану, зробленими штатними функціями Windows.
У мене не виходить. Я приклав відео
Будь ласка, ніколи не надсилайте відео, якщо ми окремо про це не домовилися. Принцип "там все видно" не працює ніколи. Ніколи не видно. Це завжди приводить лише до того, що вирішення вашого питання буде відкладено. Ми віримо, що ви зтикаєтеся з проблемою. Нам недостатньо на неї подивитися. Нам треба її відтворити, щоб знайти місце, де виникає помилка, якщо вона є, та усунути її, якщо вона є.
Будь ласка, завжди надсилайте електронною поштою файли, з якими ви працюєте (файл проєкту, файл виробу з бібліотеки, файл замовлення на розкрій тощо) та покроковий опис - як відтворити проблему. Якщо це потрібно, ілюструйте свої дії знимками з екрану, зробленими штатними фунціями Windows.
Я ж вам все вже описав та надіслав знимки з екрану...
Одних лише знимків недостатньо. Завжди треба файл проєкту/замовлення тощо. Є десятки нюансів, з-за яких виключно по знимках ми створимо не аналогічний вашому проєкт і ситуація не буде відтворюватися. Ми повинні бути впевнені, що буквально проходимо в отладчике ту ж ситуацію, що й ви. Обов'язково надсилайте файл проєкту/замовлення (або інші файли) та покроковий опис - як по цьому файлу відтворити ситуацію.
Давайте я вам по Viber (Skype, WhatsApp, Telegram, TeamViever и пр.) все поясню
Наша задача - якомога скоріше вирішити ваше питання, щоб скоріше перейти до інших задач. Усі переліковані засоби край ускладнюють вирішення питання. Недостатньо побачити проблему. Її треба відтворити, щоб виправити.
Будь ласка, завжди надсилайте електронною поштою файли, з якими ви працюєте (файл проєкту, файл виробу з бібліотеки, файл замовлення на розкрій тощо) та покроковий опис - як відтворити проблему. Якщо це потрібно, ілюструйте власні дії знимками з екрану, зробленими штатними фунціями Windows. Недостатньо лише прислати знимки з екрану. Принцип "там все видно" ніколи не працює - ніколи не видно. Завжди пишіть питання текстом. Завжди точно вказуйте - які саме деталі перевірити, в яких виробах.
ВАЖЛИВО!
Будь ласка, електронною поштою завжди пишіть у темі листа назву програми, про яку йде мова. Інші слова в темі листа не пишіть. Не пишіть в темі "добрий день", "питання" тощо. Пишіть лише назву програми. В самому листі текстом опишіть докладно своє питання.
Використовуйте виключно архіватор ZIP, що вже входить у склад будь-якої системи Windows або взагалі не архівуйте файли. Не використовуйте архіватори RAR, 7Z та інші, які з вашого погляду кращі.
Не фотографуйте екран, щоб зробити знимок з екрану. Це завжди ускладнює вирішення питання. Для створення знимку з екрану використовуйте штатні функції Windows.